- "Use social to build awareness of what you do and what you sell."
Facebook tips
- social media bewust inzetten voor marketingdoeleinden
- Je omslagfoto is een strategische plek om een boodschap te verkondigen. Introduceer je een nieuwe product of dienst, gebruik je omslagfoto dan als informeel marketingkanaal.
- het belang van goed ontwerp voor social media-pagina's.
- effectieve omslagfoto voor je bedrijfspagina
- Grafisch ontwerp een belangrijk onderdeel van branding
- Zorg dat je omslagfoto aansluit bij je branding. Consistent merkbeeld
- Houd de branding dus consistent en geef de cover dezelfde uitstraling mee als het logo, de website en advertenties.
- de cover is het item op je Facebook-pagina dat er het meest uitspringt
- de profielfoto valt samen in de linkerbenedenhoek van de omslagfoto
- 'custom design' van je Facebook-omslag moet voldoen aan:
- Zichzelf voorstellen en diensten duidelijk communiceren in de cover
- EĆ©nvoudige lay-out, maar toch aantrekkelijk, contrasterende kleuren
- Kleurrijke omslagfoto's en omslagfoto's met gezichten werken het beste.
- Voordelen van een goed ontwerp
- - groei in het aantal likes
- extra trafiek naar website - Afmetingen: juiste afmeting en in hoge kwaliteit
- Facebook-omslagfoto: 1702 x 630 pixels bij 72 dpi (verschijnt in 851 x 315 pixels)
- sla op in RGB color mode
- call-to-action-button in de cover
- Facebook-omslagfoto regelmatig wijzigen